خاطیان پرونده مترو اصفهان جنایتکار فرهنگی اند

آنچه که در پی می آید گفتگویی کوتاه با تارنمای "جبهه همبستگی خلیج فارس" پیرامون وقایع و اظهارات اخیر برخی از مسئولان درگیر در پروژه جنجال برانگیز و پرحاشیه متروی اصفهان در رابطه با انحراف تونل مترو در نزدیکی سی و سه پل و احتمال تهدید حیات این پل 400 ساله است: 

   

 

علیرضا روحانی، سخنگوی ائتلاف حامیان میراث فرهنگی اصفهان در گفت و گو با تارنمای جبهه همبستگی خلیج فارس تصریح کرد:  NGOهای میراث فرهنگی در اصفهان خواستار انفصال تمامی مسوولان شهری و استانی مرتبط با این ماجرا از سمت های دولتی خود شده اند.

روحانی در ادامه با بیان اینکه “خاطیان پرونده مترو اصفهان جنایتکار فرهنگی اند” تصریح کرد:  آنها با بی توجهی به میراث جهانی اصفهان مشکلاتی را به وجود آورده اند که تهدید بسیار اندک آن هم این میراث تاریخی ارزشمند را با صدمات جبران ناپذیری مواجه می کند.

به گفته او شهردار اصفهان با کمک رسانه هایی که به بهانه های مختلف از سوی این ارگان حمایت می شوند اخیرا جنگ رسانه ای را آغاز کرده اند تا مشکلات انحراف مترو اصفهان را در پس آن پنهان کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:23 ق.ظ

این آقای مهندس بسیار بسیار شریف و تحصیلکرده در اکابر که این افاضات را از خود پراکنده فرمودند بفرمایند این وضع نکبت باری که برای شهر بلانسبت تاریخی اصفهان ایجاد فرموده اند ، خواست و تقاضای کدام قشر از اقشار این ملت است که حالا تصمیم بگیرند مترو میخواهند یا چهارباغ یا درخت ؟؟؟؟؟؟؟؟
پروژه (البته اگر مستحق نام پروژه باشد) مترو اصفهان مانند خوره به جان مردم و شهر افتاده و یک جای سالم در بدن این شهر زخم خورده باقی نگذاشته .
اگر همه جای دنیا مثل ما مترو میسازند و همه جای دنیا اینقدر بیشرمانه به شعور و درک مردمان خودشان توهین میکنند و اگر آنها هم مثل ما زیبایی و سرسبزی و طراوت و لطافت شهرهایشان را فدای یک پروژه نمای مادام العمر خانه خراب کن مثل متروی اصفهان میکنند ، به ایشان حقیقتا باید دست مریزاد گفت که در این زمینه مقام نخست را در جهان کسب نموده و نام اصفهان را با دهکوره های قندهار در یک ردیف قرار داده اند .
جناب حضرت والا : این منت را از سر ما کم کنید و ما را با همان درختان سبزمان تنها بگذارید و بساط معرکه خود را در جایی دیگر پهن کنید
( در جواب مطلبی از قول یک مقام مسؤل نمای مترو اصفهان )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد